COLLA SANT BOI de LLUCANES

Hola membres de COLLA SANT BOI DEL LLUÇANÈS, felicitats per la vostra pàgina web, m'ha agradat molt. No sé si sabeu que jo des de fa un temps ençà també tinc una pàgina web de Sant Boi, actualment ja en vies de tancament. Però n'he obert una altra a www.edebedigital.com/proyectos/15080 , anomenada WEBSantBoi. En aquesta pàgina web podreu trobar els continguts de la antiga web però totalment actualitzats i amb més serveis per oferir als visitants: com xats (amb una programació cada dia diferents) , fòrums, novetats, fotografies, vídeos, un servei d'informació i actualitat que aquesta web s'ha adherit amb la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals i podreu cercar qualsevol cosa referent a Televisió de Catalunya i Catalunya Ràdio: també novetats en llibres, sortides per fer el cap de setmana, televisió, premsa, blogs i moltíssimes coses més. També he vist el comentari d'instal·lar una webcam a Sant Boi per rebre imatges en directe, tal i com fan les cams de TV3. Aquesta proposta també és un servei que oferirem pròximament en la dita web, ja que estic pensant d'instal·lar una cam perquè pugui enviar-me imatges a través d'un servidor, és una proposta encara en construcció però no impossible, tot i que instal·lar-la al campanar seria tot una èxit, jo us recolzo en totalment. Com també recolzo la vostra web, que a partir d'aquest moment ja té un lloc d'honor en la meva, on us recomanarem. També per mirar de complementar les fotografies amb els vídeos he mirat de obrir més webs relacionades amb WEBSantBoi, com que la que podreu trobar en www.websantboi.spaces.live.com o també en myspace (el servidor de Google, inclús al YOUTUBE), però això serà pròximament ja que totes les webs estan en vies de construcció, però ja pel dia 15 de setembre ja estaran totes en actualitat.

Una abraçada ven forta a tots els membres de la comunitat COLLA DE SANT BOI...

Jordi Cirach Suarez, per contactar amb mi websantboi@hotmail.com o web www.edebedigital.com/proyectos/15080

Compartir

Archivos adjuntos

Responde a esto

Respuestas a esta discusión

Hola Jordi ! i benvingut !
La veritat és que jo no coneixia el teu projecte, i m'ha agradat. De ben segur que podrem anar fent alguna col·laboració.
La nostra pretensió no és fer una web del poble, sinó un espai de trobada d'una colla d'amics que compartim aficions i sobretot l'estima per Sant Boi de Lluçanès. La majoria coincidim en tenir fill@s d'edats properes, i per això compartim també molts moments.
Però també hi comptem amb d'altres amics de molts anys que estimen - i molt - el nostre poble, encara que tinguin la canalla gran.
D'altres també estan promocionant un esport com l'escacs a través del Club d'Escacs Sant Boi de Lluçanès, i tenen aquí el seu racó per anunciar-ho, penjar les fotos, etc...
A la fi, aquests és un poble petit, i sovint coincidim els mateixos en diferents espais, no ? Espero trobar-te ben aviat Jordi !
salutacions
Humbert

Responde a esto

RSS

Acerca de

HuMBeRTuS HuMBeRTuS creó esta red social en Ning.

¡Crea tu propia red social!

WEBCAM de VIC

WEBCAM de RODA de TER - GUILLERIES

WEBCAM LLANARS-RIPOLLÈS

WEBCAM QUEIXANS-CERDANYA

WEBCAM de BAGÀ-BERGUEDÀ

© 2009   Creado por HuMBeRTuS en Ning.   Crear tu propia red social

Emblemas  |  Reportar un problema  |  Privacidad  |  Términos de servicio